تکنولوژی

بررسی سلامت باتری و میزان مصرف باتری در اپل واچ

اگر می‌خواهید سلامت و میزان مصرف باتری اپل واچ خود را بررسی کنید، می‌توانید این اطلاعات را مستقیماً در برنامه تنظیمات مشاهده کنید. این امر مفید است چه باتری اپل واچ شما مانند گذشته کار نکند چه بخواهید مطمئن شوید که حداکثر ظرفیت آن تا زمانی که ممکن است باقی بماند.

نحوه بررسی سلامت باتری و میزان مصرف باتری در اپل واچ چگونه سلامت باتری اپل واچ و استفاده از آن را بررسی کنیم؟

چگونه سلامت باتری اپل واچ و استفاده از آن را بررسی کنیم؟

عمر باتری کمتر لزوماً به این معنی نیست که مشکلی در ساعت شما وجود دارد. قدیمی شدن باتری یک فرآیند رایج است که از طریق آن باتری اپل واچ به مرور زمان پیر می‌شود و به تدریج ظرفیت آن کاهش می‌یابد. این اتفاق برای هر باتری قابل شارژی طبیعی است و برای همه دستگاه‌ها از جمله آیفون شما اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید پیر شدن باتری را کاهش دهید، اما هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد.

اگر اپل واچ قدیمی دارید، ممکن است باتری آن دیگر با حداکثر ظرفیت کار نکند. در اینجا نحوه بررسی سلامت باتری اپل واچ آمده است:

تاج دیجیتالی را در Apple Watch خود فشار دهید تا همه برنامه‌ها نمایش داده شوند. به تنظیمات بروید. به پایین بروید و Battery را انتخاب کنید. مجددا به پایین بروید و روی Battery health ضربه بزنید.

سلامت باتری و میزان مصرف باتری در اپل واچ

پس از رسیدن به آنجا، می‌توانید حداکثر درصد ظرفیتی که باتری اپل واچ شما در حال حاضر می‌تواند به آن برسد را ببینید. این درصدی از ظرفیت اصلی آن است. ۸۰% معمولاً زمانی است که باتری مصرف شده و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. در قسمت پایین‌تر صفحه، کلید فعال یا غیرفعال کردن شارژ بهینه برای اپل واچ خود را نیز مشاهده خواهید کرد.

در حالی که نمی‌توانید ببینید کدام برنامه‌ها بیشترین مصرف باتری را در Apple Watch دارند، می‌توانید با باز کردن برنامه تنظیمات و ضربه زدن روی باتری، جدولی از میزان مصرف باتری اپل واچ خود را مشاهده کنید. در آنجا نموداری خواهید دید که سطح باتری را هنگام تخلیه و شارژ شدن در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد. ساعت شما همچنین به شما می‌گوید آخرین بار چه زمانی و چند درصد شارژ شده است. برای مثال، ممکن است بگوید «آخرین شارژ تا ۹۲ درصد» و تاریخ وقوع آن را نشان دهد.

درست مانند راه‌هایی برای صرفه‌جویی در مصرف باتری آیفون، روش‌هایی هم وجود دارد که باتری اپل واچ را با بالا رفتن سن، بادوام می‌کند. ممکن است جزئیات سلامت و استفاده از باتری که می‌توانید ببینید، به اندازه جزئیات آیفون شما دقیق نباشد، اما با نظارت بر آنها، درک بهتری از میزان عملکرد باتری اپل واچ خود خواهید داشت.

گردآوری توسط گروه چاپ کوره ای
تنظیم و نگارش : زهرا صمدی
منبع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا