صنعت بازاریابی

  • روش بخش بندی بازار

    فواید و نحوه بخش‌بندی بازار

    بخش‌بندی بازار، به عنوان یکی از مفاهیم حیاتی و اساسی در حوزه بازاریابی، توسط شرکت‌هایی با برندهای برجسته مدنظر قرار می‌گیرد. در دنیای پیچیده امروزی، مصرف‌کنندگان با گستره انتخاب و خرید مواجه هستند. پاسخ‌های آن‌ها اغلب از آنچه که واقعاً در ذهن آن‌ها است، نشات می گیرد. هر مصرف‌کننده تفاوت‌های خاصی دارد و شناخت تجربه مشتری در جهت شناخت نیازها…

    بیشتر بخوانید »
  • پروسه تحلیل مشتری

    تحلیل رفتار مشتری

    برای شناخت نیازهای مشتریان، شما چه تکنیک هایی را مورد استفاده قرار می دهید؟ تحلیل رفتار مشتری، یکی از پر کاربرد ترین تکنیک های مورد استفاده قرار گرفته در این زمینه به حساب می آید که هم ویژگی های مثبت زیادی دارد و هم به کاربران اجازه می دهد تا در بهترین حالت ممکن نسبت به بررسی نیازهای مشتریان خود…

    بیشتر بخوانید »
  • سیر تحول بازاریابی

    تحول بازاریابی چیست؟

    تحول بازاریابی چیست؟ تحول بازاریابی (Marketing Transformation)، یکی از مهمترین مفاهیمی است که در مباحث مدیریت کسب و کار مطرح می شود. این مفهوم به طیفی از تغییرات و تحولاتی اشاره دارد که در حوزه بازاریابی و فعالیت‌های مرتبط با آن رخ می‌دهد. این مفهوم برای بار نخست در دهه‌ی ۹۰ میلادی مطرح و در کتاب‌ها و مقالات مدیریتی به…

    بیشتر بخوانید »
  • فرآیند بازاریابی

    بازاریابی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

    با مدرن شدن دنیای امروزی، تبلیغات و بازاریابی از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است. یکی از دلایل اصلی اهمیت این بخش، رقابت بالا در ارائه خدمات و فروش محصولات گوناگون در حوزه ها و بخش های متنوع می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع، روش های مختلف و اهمیت آن در دنیای کسب و کارها می…

    بیشتر بخوانید »
  • معرفی روش های بازاریابی آنلاین برای فروشگاه های اینترنتی

    در این مقاله که برای شما آماده کردیم به بررسی ۱۰ روش بازاریابی آنلاین برای فروشگاه های اینترنتی پرداخته ایم که با این روش های کارآمد می توانید فروش خود را افزایش دهید. بازاریابی محصولات یکی از مهمترین عناصر موفقیت در هر کسب و کار است. این فرایند شامل تعریف محصول، تعیین نیازهای مشتریان، تعیین قیمت، تبلیغات، فروش و توزیع…

    بیشتر بخوانید »
  • از طریق فروش محصولات دیجیتال در ایران درآمد دلاری داشته باشید

    اگر شما در ایران هستید و می‌خواهید از طریق فروش محصولات دیجیتال درآمد کسب کنید، باید به چند نکته توجه کنید: ۱. فروش محصولات دیجیتال به خارج از کشور: اگر محصولات دیجیتالی دارید که قابلیت فروش به خارج از ایران را دارند، می‌توانید از این فرصت بهره ببرید. برای این کار باید از درگاه‌های پرداختی بین‌المللی مانند PayPal یا Stripe…

    بیشتر بخوانید »
  • 0 تا 100 راه اندازی کارگاه تولید کیک خانگی

    راه اندازی کارگاه تولید کیک خانگی: مزایا، معایب و مسیر کام

      چطور باید یک کارگاه تولید کیک خانگی موفق را راه اندازی کرد؟ افراد موفق زیادی در حوزه قنادی، فعالیت حرفه‌ای خود را با راه‌اندازی کارگاه تولید کیک در خانه آغاز کرده‌اند. بعضی از آنها هنوز هم در خانه مشغول برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام سفارش‌ها هستند و برخی دیگر کسب و کار خود را گسترش داده‌اند. در این مقاله…

    بیشتر بخوانید »
  • اهمیت افزایش تعداد فالوور واقعی اینستاگرام برای کسب درآمد

    در ایران، پلتفرم های متنوعی برای ارتباطات اجتماعی وجود دارند، اما اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین آنها شناخته شده است. اینستاگرام در ایران بسیار محبوب است و بیشتر افراد این کشور اپلیکیشن آن را بر روی دستگاه های موبایل خود نصب کرده اند. این ویژگی اینستاگرام را به یک فضای مناسب برای ایجاد درآمد و شغل…

    بیشتر بخوانید »
  • راهنمایی برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

    از چند نفر که دور و برتان هستند بپرسید که دیجیتال مارکتینگ چیست. یا از آن‌ها بخواهید که به شما توضیح بدهند دیجیتال مارکتینگ چگونه کار می‌کند. جواب‌های جالبی می‌شنوید! بعضی‌ها سعی می‌کنند در همان لحظه تعریفی سر و هم کنند و تحویلتان بدهند و بعضی ها هم خیلی رک و راحت می‌گویند که “منو چه به دیجیتال مارکتینگ آخه!”…

    بیشتر بخوانید »
  • نقش تبلیغات در رابطه بازاریابی و جذب مشتریان

    رازهای جذابیت تبلیغات در بازاریابی و تأثیر آن بر برندهای جهانی دنیای پر رمز و راز تبلیغات، جایگاه ویژه‌ای در ذهن مدیران بازاریابی دارد، آن‌ها برای تحقق برنامه‌های بلندت مدت خود ساعت‌ها صرف مطالعه و تحقیق و مذاکره در مورد معرفی محصول خود در اذهان عمومی می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی جایگاه تبلیغات در بازاریابی بپردازیم که چرا…

    بیشتر بخوانید »
دکمه بازگشت به بالا