-
صنعت بازاریابی
فواید و نحوه بخشبندی بازار
بخشبندی بازار، به عنوان یکی از مفاهیم حیاتی و اساسی در حوزه بازاریابی، توسط شرکتهایی با برندهای برجسته مدنظر قرار میگیرد. در دنیای پیچیده امروزی، مصرفکنندگان با گستره انتخاب و خرید مواجه هستند. پاسخهای آنها اغلب از آنچه که واقعاً در ذهن آنها است، نشات می گیرد. هر مصرفکننده تفاوتهای خاصی دارد و شناخت تجربه مشتری در جهت شناخت نیازها…
بیشتر بخوانید » -
صنعت بازاریابی
تحلیل رفتار مشتری
برای شناخت نیازهای مشتریان، شما چه تکنیک هایی را مورد استفاده قرار می دهید؟ تحلیل رفتار مشتری، یکی از پر کاربرد ترین تکنیک های مورد استفاده قرار گرفته در این زمینه به حساب می آید که هم ویژگی های مثبت زیادی دارد و هم به کاربران اجازه می دهد تا در بهترین حالت ممکن نسبت به بررسی نیازهای مشتریان خود…
بیشتر بخوانید » -
صنعت بازاریابی
تحول بازاریابی چیست؟
تحول بازاریابی چیست؟ تحول بازاریابی (Marketing Transformation)، یکی از مهمترین مفاهیمی است که در مباحث مدیریت کسب و کار مطرح می شود. این مفهوم به طیفی از تغییرات و تحولاتی اشاره دارد که در حوزه بازاریابی و فعالیتهای مرتبط با آن رخ میدهد. این مفهوم برای بار نخست در دههی ۹۰ میلادی مطرح و در کتابها و مقالات مدیریتی به…
بیشتر بخوانید » -
صنعت بازاریابی
بازاریابی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
با مدرن شدن دنیای امروزی، تبلیغات و بازاریابی از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است. یکی از دلایل اصلی اهمیت این بخش، رقابت بالا در ارائه خدمات و فروش محصولات گوناگون در حوزه ها و بخش های متنوع می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع، روش های مختلف و اهمیت آن در دنیای کسب و کارها می…
بیشتر بخوانید » -
صنعت بازاریابی
نقش تبلیغات در رابطه بازاریابی و جذب مشتریان
رازهای جذابیت تبلیغات در بازاریابی و تأثیر آن بر برندهای جهانی دنیای پر رمز و راز تبلیغات، جایگاه ویژهای در ذهن مدیران بازاریابی دارد، آنها برای تحقق برنامههای بلندت مدت خود ساعتها صرف مطالعه و تحقیق و مذاکره در مورد معرفی محصول خود در اذهان عمومی میکنند. در این مقاله میخواهیم به بررسی جایگاه تبلیغات در بازاریابی بپردازیم که چرا…
بیشتر بخوانید »